A

A Place To Express
11 Things about me
Saturday 18 May 2013 | 20:28 | 0comments
Greeting Text

Hai. aku telah ditag untuk exercise jari bermain dengan 11 perkara ni. agak lama jugak aku nak siapkan entri    ini. maaf jika terdapat sebarang kecelaruan maklumat atau ke-typo-an.

Aku pon tak tahu sape yg mulakan mendealah ni tapi best jugak kalau join. mungkin yang buat mende ni suka no 11 agaknye.

let us start,

1. Post this rules

2. 11 things about me
  • ·         Suka gila kat Syed Shamim buat masa ni
  • ·         Suka jalan-jalan
  • ·         Salah sorang ahli geng purple (librarian)
  • ·         Kawan aku panggil kamaliya instead of Aliya
  • ·         Datang sekolah lambat
  • ·         SPM candidates (2013)
  • ·         Suka makan keropok lekor cicah ngan sup
  • ·         Pandai buat cheezy wedges sendiri..siap jual lagi time hari kantin
  • ·         Anak ke-5
  • ·         163 cm
  •           Punya lesung pipit di sebelah kiri
3. 11 soalan beracun untuk aku
1.sakit mata ke dengan blog warne merah hitam?
·         Biasa jek. X sakit mata pon.

2.korang rase aku ni jenis yang macam mane?
·         Boleh dibawa berbincang, soft-spoken maybe??

3.kalau diberi peluang,negara mana korang nak g?(detail tempat dia pun oke jgk)
·         Jamaica, sebab ada dlm poem form5. Macam best jek. Mungkin akan lebih excited nak g lepas tgok cool runnings.

4.ciri2 yang perlu ada pada jejaka pilihan(bagi 6 tau..)
·         Hormat orang tua
·         Tak suka dating, sebab saya tak suka dating. Ekeke
·         Pandai masak, sebab saya tak pandai sangat bab memasak
·         Bekerjaya
·         Ada pegangan agama
·         Funny

5.bila dengar je lagu ni korang akan sedih..?
·         Aku yang tersakiti

6.nama makanan yang pelik korang pernah dengar
·         Roti mayat
·         Telinga keling
·         Telur katak

7.kalau doraemon betul2 ada,apa 3 permintaan korang?
·         Ada duit banyak menggunung tanpa perlu kerja
·         Pensel yang boleh menjawab semua soalan dengan betul (berguna time exam)
·         Nak memiliki mesin masa

8.perlu ke sedih sebab lelaki?
·         Sedih je tak kuar air mata maybe ok la kot tp sebebnarnya Tak perlu, lebih-lebih lagi kalau lelaki tu pakwe. Tak semestinya kita kahwin ngan die kan?

9.benda paling kejam yang korang pernah buat..jeng2..
·         waktu fom 2 pernah terbunuh seekor serangga (x dapat dikenalpasti), sampai berbunyi sekali. Mungkin daya yg dikenakan kuat sgt. Hehe.

10.suka aiskrim perisa ape?
·         Chocolate                          
                                                                                                                                          11.dalam skala 1-10,berapa korang nak bagi untuk blog aku.?                                                    7. X loading, I likeee..


j
       4. 11 soalan beracun untuk korang :

1.       Perkara yg paling sweet korang pernah dengar/alami sendiri?
2.       Kalau diberi pilihan masuk matrikulasi/form 6, yg mana jadi pilihan? Alasan?
3.       Minat Najwa Latif ke Ainan Tasnim? Sebab?
4.       Apa reaksi korang bila ada sorang budak sindrom down suka giler kat korang?
5.       Negeri yang korang belum pernah pergi?
6.       Korang rasa aku patut guna aku-kau ke saya-awak bila update blog? Sebab?
7.       Pernah ada kawan yg bajet semua dia ada or pandai buat x? cer citer.
8.       Pandangan tentang backstabber?
9.       Korang stay mana? Johorean ade?
10.   Korang rasa aku ni jenis yg macam mana? Hehe
11.   Soalan aku mencabar ke tak?

5. Mangsa Tag


6. oh yek..jgn tag balik semula kat saya..

Jgn lupa tinggalkan link url anda ye setelah selesai update 11 perkara tentang anda. :)



Older Post | Newer Post
About Me
Hai. Assalamualaikum. One of your caked face who expect for something but she ended up get for nothing.



Jom Sembang

Follow di TWITTER