A

A Place To Express
Hadiah Hari Ibu
Sunday 12 May 2013 | 06:14 | 0comments
Greeting Text
Penat.
 Memang kepenatan gila lah aku cakap. Semalam aku tido umah kawan. akak die kawen. Memang best. Tolong-tolong orang walaupun kat umah sendiri tak pernah buat. haha. Benda yg paling gila and annoying yg kitorang wat mandi sama. Bayang jela. kalau sorang mandi setengah jam, bila gabung 4 orang tak ke setengah jam kose 4. heheh..

Masih menaip..
mula-mula ibu tak bagi tau tido umah loly, tapi setelah dirayu, eheheh. ada satu lagi kejadian yg memalukan aku. waktu otw nak amek zyla, alahai..ade orang..ehem. tak yah  citer la kot. kihkih.

Dah nasib..
petang kenduri ika ngan zyla ade test lesen. kitorang pergi berempat. aku ngan lagi sorang menyibuk jek..diorang masukje tempat lesen, kitorang pon mulalah merayap. memang nasib la,dah merayap jauh-jauh ke pantai yg "dekat' sgt tuh, hari pon nak ujan. kitorang berdua pon ape lagi cabut arr. lupe pulak nak citer kat situ ade je pondok rehat tapi sebab ade pulak mat pakistan kat situ tak jadi den. nasib baik hujan reda, kitorang terus patah balik semula pergi tempat lesen. tetibe pulak ade anjing lagi sekali masalah menimpa. sabar jela. haha

Alhamdulillah
dah sampai pon. cuma kena pulak tunggu minah berdua tu abes. dalam sejam pastu kitorang pon balek.

Mengantuk.
mata dah nak terlelap cik kiah oii.. punya panjang berjela aku citer kan. lek luuh..yang benornya aku cuma nak cakap aku bagi hadiah hari ibu berupa seplastik nasi kenduri kpd ibuku. hehe.

p/s: esok periksa math. satu habok aku tak sentuh lagi.






Older Post | Newer Post
About Me
Hai. Assalamualaikum. One of your caked face who expect for something but she ended up get for nothing.



Jom Sembang

Follow di TWITTER